„Matka Polka” to JA.

Brakuje czasu na pisanie albo tak tylko lubię ponarzekać. Na poprawę humoru znalazłam w sieci obrazek (nie wiem jak w żargonie internetowym powinnam go nazywać). Zamieszczam na dole:

„Matka Polka” to JA.
Świetna ilustracja różnic jakie panują w przestrzeni rodzicielskiej w Polsce i na Zachodzie. Rzecz jasna – generalizując. Czy jako matka mam machnąć ręka na wychodzące z domu dziecko? Nie interesując się jego życiem? Kobieta, która posiada już dziecko w pewnym sensie przewartościowuje swoje poglądy na wychowanie dzieci. Matka zawsze będzie matką. Czy dziecko będzie mieć 5 miesięcy czy lat 15. Mogę powiedzieć z dumą: Tak – jestem dumna, że jestem Matką Polką. Pytać będę o wszystko bo KOCHAM swoje dziecko. Niech sobie cały świat czyni inaczej, niech krytykuje, co mi tam. Według mnie nie ma w tym nic niewłaściwego.

:-)
 Izabela

Facebook: link

Nowonarodzone dziecko w objęciach mamy. Refleksyjnie o miłości i powołaniu do macierzyństwa.
Mamy dzieci niepełnosprawnych. Kim są? Jak funkcjonują w społeczeństwie? Zjawisko wykluczenia społecznego.
Śpisz z dzieckiem w jednym łóżku? To źle wpływa na jego rozwój. Bezdechy u dziecka.
Czy moje dziecko jest utalentowane, zdolne?
Czapki i czapeczki . Sezon kobiecych sporów czas zacząć.

About Nie szczepię

Nie szczepię
Recommended Posts × +

0 komentarze:

Prześlij komentarz