Rodzeństwo tej samej płci, czy para?

Takie sobie ciążowe rozważania na temat płci drugiego dziecka.

Wiem, że najważniejsze jest zdrowie.

Wymarzyłam sobie drugiego syna. Tylko dlatego, że pierwszy synek tyle przeszedł. Boję się o niego. Mam  wizję dwóch braci, którzy będą się wspierać. Razem chodzić grać w piłkę. Wspólnie będą silni w obliczu innych rówieśników...

Rodzeństwo tej samej płci, czy para?
Autor: annca, na licencji CC0 Creative Commons, pixabay.com
Nie mam nic przeciwko córce :-). Tylko nie mogę wyzbyć się myśli, że syn nie będzie miał takich relacji z siostrą niż miałby z bratem. Nawet nie w najmłodszych latach ale później, w szkole i dalej w życiu.

Zdaję sobie sprawę, że to kwestia wychowania, indywidualnych osobowości czy spraw niezależnych od rodziców, itp.

Ciekawa jestem jak to będzie. Niewykluczone, że moje obawy są zupełnie nieuzasadnione...😉

 Izabela

 Zapraszam na facebooka :-)link

About Nie szczepię

Nie szczepię
Recommended Posts × +

0 komentarze:

Prześlij komentarz