Jestem szanowany bo...

1. Mam wielu przyjaciół, jestem ulubieńcem rodziny.
2. W pracy każdy mnie lubi.
3. Właśnie zakupiłem nowy meble do salonu.
4. Widziałeś moje nowe auto na podjeździe?
5. Moja kobieta to ma seksapil...Jutro idziemy do znajomych na przyjęcie zabawić się.
6. Ta kurteczka grosze kosztowała, z przeceny. Planuje dokupić wersję sportową. Wypasiona.
7. Na urlop wyskoczymy na narty w Alpy. Wakacje? Sam jeszcze nie zdecydowałem. Najważniejsze: drinki, basen i dziewczyny.
Jestem szanowany bo...
Autor: geralt, na licencji CC0 Creative Commons, pixabay.com
8. Wpadniesz wieczorem? Wyskoczymy do tej nowej knajpki? Drogo? No coś ty, żartujesz?
9. Spodziewam się pod koniec półrocza awansu. Żebyś ty wiedział z jakimi matołami przyszło mi pracować. Ledwo wchodzę za próg, a tu zaraz pytania, zaraz prośby. I co jeszcze? Już ja zrobię z nimi porządek. W swoim czasie.

 Izabela

 Zapraszam na facebooka :-)link

About Nie szczepię

Nie szczepię
Recommended Posts × +

0 komentarze:

Prześlij komentarz