Imię dla syna?

Pamiętam jak dziś. Przeglądałam jakiś profil o tematyce prawosławnej na facebooku. Byłam w 8 tygodniu ciąży.
Nagle poczułam w sobie myśl:
- „Będziesz mieć syna. Mikołaja”.
Przedziwne?
Bardzo.
Tego się nie spodziewałam, ale przyjęłam do siebie.
Do ok 21 tygodnia ciąży nie znałam płci dziecka. Pamiętałam ową myśl, że tak będzie, ale i tak rozmyślałam, czy może to jednak nie pomyłka i okaże się, że to jednak dziewczynka…Stało się tak jak miało się stać.:)
Imię dla syna.
Autor: jarmoluk, na licencji CC0 Creative Commons, pixabay.com
Co od początku symbolizuje dla mnie imię Mikołaj?
Mikołaj to dar. Człowiek w potocznym, współczesnym rozumieniu- roznoszący prezenty. Tylko czy owe prezenty to tylko materialne zawiniątka pod bogato zdobioną choinką?
Mikołaj jest także darem dla Nas- Rodziców. Od początku swego istnienia. Mam nadzieję, że Mikołaj stanie się darem dla innych. Dla każdej osoby, która spotka na swojej ścieżce życiowej.

 Izabela

 Zapraszam na facebooka :-)link

About Nie szczepię

Nie szczepię
Recommended Posts × +

0 komentarze:

Prześlij komentarz