Wielkanoc 2021. Powrót?


Wielkanoc 2021.

Witajcie po długiej przerwie.

Jak u Was przebiegają przedświąteczne przygotowania? Lubicie święta wielkanocne? Czym one są dla Was? :) Na dole prezentuję z dumą naszą rodzinna galeria świątecznych jajek. :)

Dziękuję za wszelkie komentarze i wiadomości prywatne  wysyłane na bloga, czy na moje konto na Facebooku. Miło mi, że ktokolwiek czyta treści tutaj zawarte. Takie było moje założenie tworząc stronę. Chciałam pisać o powikłaniach poszczepiennych nie po to, żeby zniechęcać do szczepień, lecz po to aby odważnie powiedzieć prawdę iż nie każda szczepionka jest bezpieczna. Chciałam powiedzieć:

"STOP. Rodzicu.  Bierz pełną  odpowiedzialność za swoje dziecko. Nikt inny tego za Ciebie nie zrobi, gdy twoje Ukochane Dziecko dozna Niepożądanego Odczynu Poszczepiennego."

Pamiętajmy o tym. Czas leci. Rok za rokiem. Nie wiele zmieniło się przez ten czas w kraju. Praktycznie wszystkie moje starsze posty nie straciły nic na swojej aktualności. Sądzę, że przez następne lata i dziesięciolecia nic nie ulegnie zmianie. Być może...nadejdą cięższe czasy.

Mama.








 

About Nie szczepię

Nie szczepię
Recommended Posts × +

0 komentarze:

Prześlij komentarz