Postanowienia na 2018 rok.

1. Co 3 miesiące chodzić do fryzjera.
2. Przynajmniej raz w miesiącu malować paznokcie bezbarwnym lakierem.
3. Regularnie wykonywać hennę brwi.
4. Regularnie stosować krem do rąk.
5. Po porodzie iść do dentysty.
6. Po porodzie nie chodzić tylko w dresach.
7. Pisać dzienny plan zajęć.
8. Osiągnąć wagę 65 kg.
9. Mniej przejmować się drobiazgami i bałaganem.
10. Od czasu do czasu gotować obiady. Przynajmniej zupę pomidorową.
11. Zakupić jakąś fajna wodę perfumowaną.
12.  Korzystać z usług biblioteki.

 Izabela

Postanowienia na 2018 rok.
Autor: steinchen, na licencji CC0 Creative Commons, pixabay.com


About Nie szczepię

Nie szczepię
Recommended Posts × +

2 komentarze:

  1. Oczywiście życzę wytrwałości w realizacji celów, ale zastanawia mnie jeden fakt: dlaczego wśród tych wszystkich punktów nie znalazła Pani ani jednego miejsca na plany dotyczące swoich dzieci/rodziny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Celna uwaga. Napisanie tego posta zajęło mi tylko, albo aż 2-3 miesiące. Zmieniałam te punkty, wahałam się nad określeniem celów. Ostatecznie skupiłam się nad tym co chcę dać sobie jako kobiecie, a nie stawiając się tylko w roli żony czy mamy. Na co powinnam zwrócić uwagę po drugim porodzie, co powinnam zmienić, żeby nie powielić zachowań, które udzieliły mi się po urodzeniu pierwszego dziecka. Większość tych punktów dotyczy drobnych, przyziemnych spraw, ale ważnych w codziennych życiu.

    OdpowiedzUsuń