Pokoleniowe Prawdy.

W mojej rodzinie kobiety przekazują sobie wzajemnie nauki, mądrości życiowe z pokolenia na pokolenie. Jak jest u Was?

Gdy byłam młodsza nie chciałam słuchać. Nie rozumiałam stąd pojawiał się bunt. Gdy dorosłam i stałam się Mamą- zaczęłam rozumieć inne kobiety. Dopiero wtedy.

Mądrości jest wiele. Przypomniałam sobie dwie.

1. Od mojej mamy: "Możesz przeczytać tysiące książek, możesz obejrzeć film za filmem- i tak nie będziesz znała życia. Życie poznasz przez praktykę i doświadczenie.
Jak myślisz, że coś wiesz  na jakiś temat życiowy- to tylko ci się wydaje że wiesz".

2. Od babci i mamy: " Życie nie jest ani białe ani czarne. Ma różne odcienie szarości".

Izabela

 Zapraszam na facebooka :-)link
Pokoleniowe Prawdy.
Autor: Pexels, na licencji CC0 Creative Commons, pixabay.com

About Nie szczepię

Nie szczepię
Recommended Posts × +

0 komentarze:

Prześlij komentarz